Over Uitreiking Eberhard van der Laan Award

dinsdag 29 oktober 2024 van 13:00 uur tot 18:00 uur

Van 28 oktober tot en met 1 november 2024 vindt de achtste editie van de Week van de Mediation plaats. In deze week worden door mediators verschillende activiteiten door het hele land georganiseerd, en verspreiden we via verschillende mediakanalen meer informatie over conflictbemiddeling. Deze speciale week is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is hoe mediation en geschillenbemiddeling het leven makkelijker kunnen maken.

Uitnodiging
Jouw NMv organiseert een mooie en informatieve dag op 29 oktober aanstaande in Utrecht met PE-parallelsessies, de uitreiking van de Eberhard van der Laan en diverse sprekers.

.Er is zoveel aan de hand, en zoveel te bespreken, dat we het dit jaar totaal anders gaan aanpakken. En daarom nodigen wij je uit deelnemer te zijn. Netwerken, kennismaken en afspraken maken. Kortom, ontmoeten!

Het anker dat wij hebben voor deze dag is De voorgenomen wet versterking waarborgfunctie algemene wet Bestuursrecht AWB. Dit is een onderwerp dat alle ketenpartners raakt en daarom belangrijk met elkaar te bespreken. Daarbij geven wij leden-mediators. partnerleden, burgemeesters, gemeentesecretarissen en opleiders de kans met elkaar in gesprek te gaan.

Villa Jongerius
Doctor M.A. Tellegenlaan (geen huisnummer)

Check hieronder het volledige programma.

Op dinsdag 29 oktober:
9:30 - 11:00 NMv Vakgroep International Door John (Thomas)
  Wet versterking waarborgfunctie Awb Door Delleman (Bas)
11:00 - 12:30 WHIDA (Wat heb ik daar aan?) Door Baijens (Erik)
  Maak kennis met het mediationbureau Door Boukema (Bernette)
13:00 - 18:00 Uitreiking Eberhard van der Laan Award en diverse inspirerende sprekers met als afsluiting een netwerkborrel

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs